Apie kūrybos procesus Andrius atvirauja: „Tiesiog pajaučiu, kad atėjo momentas, kad tam tikras reginys ar skambesys nori ir turi realizuotis. Kažkas yra pasakęs, kad meninė kūryba – tarsi savotiškas apsėdimas. Menininkas kūrinius tarsi turi paleisti iš savo vidaus, atsikratyti jais, kad kūriniai gyventų viešai šiame pasaulyje.“

Šiuo metu pagrindinis menininko darbas bei pragyvenimo šaltinis yra tapyba, tačiau paauglystėje būta aktyvaus polinkio į muzikinę karjerą. Pradėjęs architektūros studijas, Andrius pamiršo muzikinės grupės kūrimo įdėjas, tačiau 1988 metais dalyvavo grupės „Antis“ šou programoje. Grupės koncertų metu scenoje tam tikrais momentais jis būdavo A. Kaušpėdo dubleris, identiškai aprengtas ir nugrimuotas. Su šia grupe A. Miežis dalyvavo ir „Roko marše’88 - su Sąjūdžiu per Lietuvą“.

Pasak parodos organizatorių pranešimo spaudai, dar pernai vasarą viename interviu A. Miežis atskleidė jau senai brandintus savo kūrybinius planus. Pristatyti juodai baltą monochrominės tapybos parodą bei išleisti pirmąjį savo skaitmeninės muzikos CD. Skaitmeninės kūrybos principai dažnai atsispindi ir autoriaus tapyboje.

„Smulkus mitologinis chuliganizmas" - tai sumoderninta postmitologija, nesenstantys ir vis dar gajūs lietuvių pasąmonėje prietarai, metafizinis siurrealistinis groteskas, religinės ir neoteosofinės tapatybės identifikacijos, šamanizmas, pagonybė, kosmologinė eklektika. Cikle vyrauja anachrominės spalvos.

Paroda veiks iki 2009 kovo 16 d.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)