Tačiau "Wal-Mart" ne vienintelis. Apklausos rodo, kad parduodamų muzikinių kompaktinių plokštelių kiekiai ženkliai turėtų mažėti ir kitose parduotuvėse. Iki 40 proc. sumažinti jų kiekius planuoja įvairūs buitinės elektronikos pardavėjai nuo „Best Buy" iki „Circuit City". O vien tik kompaktinėmis plokštelėmis prekiaujančios parduotuvės apskritai tapusios retenybe.
Skaičiuojama, kad muzikos pardavimai kompaktinėse plokštelėse 2008-aisiais iš viso mažės apie 14 procentų.
„PC World" nurodo, kad dėl to kaltinti galima būtų „Napster" - pirmą nemokamą dalijimosi muzikos rinkmenomis programą. Tačiau apskritai šį pokytį įgalino skaitmeninės technologijos, dėl kurių muzika vis labiau netenka savo fizinės formos ir tampa prieinama kelių mygtukų spustelėjimu. Dėl besikeičiančio požiūrio CD plokštelėmis prekiaujančios parduotuvės pradeda atrodyti kaip atgyvena.