Neseniai didžiausias mažmeninės prekybos tinklas „Wal-Mart" pranešė dar mažinsiantis muzikinių CD skyrius savo parduotuvėse. Remiantis pranešimais, šio tinklo vadovų senokai netenkina maži CD pardavimai ir atitinkamai jiems skiriama vieta parduotuvėse. „Wal-Mart" kartu su kitu mažmeninės prekybos tinklu „Target" jau buvo nuo 5 iki 23 proc. sumažinusios CD lentynas praėjusiais metais.

Tačiau "Wal-Mart" ne vienintelis. Apklausos rodo, kad parduodamų muzikinių kompaktinių plokštelių kiekiai ženkliai turėtų mažėti ir kitose parduotuvėse. Iki 40 proc. sumažinti jų kiekius planuoja įvairūs buitinės elektronikos pardavėjai nuo „Best Buy" iki „Circuit City". O vien tik kompaktinėmis plokštelėmis prekiaujančios parduotuvės apskritai tapusios retenybe.

Skaičiuojama, kad muzikos pardavimai kompaktinėse plokštelėse 2008-aisiais iš viso mažės apie 14 procentų.

„PC World" nurodo, kad dėl to kaltinti galima būtų „Napster" - pirmą nemokamą dalijimosi muzikos rinkmenomis programą. Tačiau apskritai šį pokytį įgalino skaitmeninės technologijos, dėl kurių muzika vis labiau netenka savo fizinės formos ir tampa prieinama kelių mygtukų spustelėjimu. Dėl besikeičiančio požiūrio CD plokštelėmis prekiaujančios parduotuvės pradeda atrodyti kaip atgyvena.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją