„Bet kokia alkoholio reklama, transliuojama nuo 6.00 iki 23.00 val., net reklaminiai stendai rungtynių aikštelėje ar prekės ženklai ant žaidėjų marškinėlių bus traktuojami kaip šio įstatymo pažeidimai, už kuriuos gresia milžiniškos baudos, o vėliau – ir televizijos transliacijos licencijos nutraukimas”, – tikino TV3 vyriausiasis prodiuseris Jurgis Jefremovas.
Supratę, kokios gali būti šio įstatymo, kurį inicijavo konservatorius Antanas Matulas, pasekmės ir kaip jis paveiks sporto rungtynių transliacijas, parlamentarai bandė įvesti pataisą, kuri nedraustų per rungtynes rodyti alkoholio gamintojų prekės ženklų. Tačiau dėl Seimo narės Birutės Vėsaitės, šios pataisos svarstymas neįvyko.
„Nuo sausio 1-osios galėsime rodyti tik Eurolygos rungtynių įrašus ir tik nuo 23.00 val. Taip atsitiko ir su rungtynėmis, kurias rodysime sausio 3 dieną – 18.45 val. turėjo būti tiesioginė Vilniaus „Lietuvos ryto” – Le Mano „Sarthe Basket” rungtynių transliacija, o tą pačią dieną 20.45 val. – Kauno „Žalgirio” – Sienos „Montepaschi” rungtynės.
Tačiau įsigaliojus naujajam įstatymui, teks rodyti šių rungtynių vaizdo įrašą – 23.00 „Žalgirio” komandos rungtynes, o 1.00 val. – „Lietuvos ryto”. Tuo tarpu „Tango TV” žiūrovai nuo 23.00 val. stebės „Lietuvos ryto”, o nuo 1.00 val. – „Žalgirio” susitikimus su priešinininkais”, – apie pasikeitimus pasakojo J. Jefremovas.
Draudimas televizijos ekrane rodyti net alaus gamintojų prekės ženklus turės įtakos ne tik Eurolygos transliacijoms.
„Panašu, kad nebegalėsime tiesiogiai transliuoti nei „Formulės-1”, nei UEFA Čempionų lygos, nei daugelio kitų žiūrovų pamėgtų sporto šakų rungtynių. Šis įstatymas smogė visam sportui”, – piktinosi J. Jefremovas.